.date-header {text-align:center;} " rel="icon" href="/PATH_TO_ANIMATED_FAVICON/favicon.ico" type="image/x-icon">

15. dubna 2013

První SOUTĚŽ na tomto blogu!!!



Zdravím všechny dušičky, které zavítaly na tento blog. Je vás tu krásných 11 a já už slibovala hodně dlouho nějakou tu soutěž. Konečně nastala ta chvíle! :)) Tentokrát Vás asi trošičku potrápím ale doufám, že výhry za to stojí! 

A o co se bude soutěžit?



Hrajeme o tyto tři krásky to znamená, že budou také tři vítězové!! 

Co musíte pro výhru udělat? 
1. Sledovat tento blog ( Na levo v postranním panelu) a napsat jméno, pod kterým sledujete do komentáře
2. Sledovat blog na fb - TADY ( jméno, do komentáře)
3. Vybrat si jednu ze tří knih 
4. Napište mi, jakou knihu milujete nejvíc a proč. Ráda si počtu :))
5. A samozřejmě e-mail, kde vás v případě výhry kontaktuji.
6. Sdílejte soutěž na svém blogu, fb či jinde a můžete si napsat druhý komentář s odkazem :))


Tak to by bylo vše! Doufám, že sem vybrala správně a účastní se vás co nejvíc! :))
Soutěž ukončím za měsíc, tudíž 15. 5. 2013

70 komentářů:

  1. sledujem na FB aj cez GFC ako Maťa Straková
    Medzi nebem a zemi ;)
    Akurát ma napadá Dedička od Amandy Hockingovej, predvčerom som ju dočítala a je úplne super ;)
    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. http://books-mylife.blogspot.sk/p/aktualne-sutaze_6225.html

    strakovmaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Kristýna Kaderová
    2. Kristýna Kaderová
    3. Říše temnot
    4. Harry Potter, protože je to dokonalý příběh od skvělé autorky
    5. kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. TerushQaH Horáková
    Terka Horáková
    Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
    nedokážu vybrat jednu knihu.. ale zbožňuji sérii Percy Jacskon a Bohové Olympu od Riordana
    terka.horakov@seznam.cz


    sdíleno: http://www.facebook.com/TerushQaH/posts/558869330824473

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. 1) *Táňa*
    2) Táňa Moučková
    3) Věk magie
    4) Jenom jednu? :O Asi Zavržený. Je to jedna z mých prvních sérií, když jsem začínala blogovat a hrozně jsem si ji oblíbila :)) Četla jsem ji asi dvakrát :)
    5) tanamouckova@seznam.cz
    6) http://www.facebook.com/pages/I-love-Books/206612696108803 Je to někde na zdi... :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Hanča x)
    FB: Hanka Pospíšilová
    Mezi nebem a zemí
    Miluju Eragona! Prostě moje srdcovka.. ♥
    hanca.pos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdíleno na fb: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=369582393153259&id=608701482479954

      Vymazat
  7. 1. venusa22e
    2. Evelin Kiss
    3. Mezi nebem a zemí
    4. Je ich veľa 8D Ale najobľúbenejšia je Výnimočná od Kristin Cashore, to je úžasná kniha, zamilovala som sa do nej už v mladšom veku, keď som hľadala niečo nové po Harry Potterovi 8D Autorka je skvelá! Odporúčam 8)
    5. di_va22@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Janka Pasierbová15.4.13

    1. Janka Pasierbová
    2. Janka Pasierbová
    3. Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
    4. Tak to je rozhodne ťažké keďže mám viacero kníh ktoré zbožňujem avšak v súčasnosti je to pravdepodobne Krásna katastrofa, ktorá je svojím dejom a štýlom písania napísaná priam pre mňa.
    5. janapasierbova@gmail.com
    6. https://www.facebook.com/janka.pasierbova?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  9. odkaz na súťaž: http://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Mischa
    2. Michaela MiNimi Kaňková
    3. Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
    4. Level 26 - protože je to absolutně něco jiného.
    5. kanka.michaela@gmail.com
    6. https://twitter.com/MischaS_/status/323854682772627456

    OdpovědětVymazat
  11. 1. GFC - Sushi (ještě tě neseleduji, protože mi doma na síti nejdou zobrazit GFC, ale jakmile se zítra dostanu do školy, odkliknu to ;))
    2. Fb - Natálie Šímová
    3. Asi nejvíc Bájnou pečeť, ale Setkání s duchem by mi taky nevadilo :D
    4. To je těžký, protože já miluju desitky knih, ale moje srdcovka je určitě Harry Potter. Nicméně nechci být v tomto ohledu "nudná", proto řeknu, že to jsou asi Piráti z Karibiku: Běžci po vlnách. Je to začátek úžasné trilogie a dokázala si omotat kolem prstu mě, holku, co pirátskou tématiku nesnáší. Rozhodně doporučuji, napsala Kai Meyer! <3
    5. nataliesimova@seznam.cz
    6. http://dreams-aboutbooks.blogspot.cz/p/giveaways.html

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Janča Horníčková
    2. Janča Horníčková
    3. Mezi nebem a zemi ;)
    4. No je to těžký vybrat jen jednu ale asi to bude Napůl cesty do hrobu-je to knížka přesně podle mého gusta..akce a romantika a taky nějaký nadpřirozeno..:)
    5. hornja@seznam.cz
    6. https://www.facebook.com/janca.hornickova

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Kateřina Skudříková
    2. Kateřina Skudříková
    3. Mezi nebem a zemí - Setkání s duchem
    4. nemám oblíbené knížky - spíš série :D ale nedávno jsem dočetla Hvězdy nám nepřály a docela mě to poznamenalo ... bylo to krásné, jelikož černý humor prostě žeru :D
    5. skudrikova.katka@seznam.cz
    6. http://www.facebook.com/skudrikova.katka/posts/286906788109781

    OdpovědětVymazat
  14. 1. mima nováková
    2 fb - Miriama Dž
    3. ríša temnoty (ale aj medzi nebom a zemou je super)
    4. Nemám obľúbenú knihu ale skôr sériu, keďže mám rada sériovky. Najradšej mám asi vampýrsku akadémiu :) a prečo? no ak si ju čítala, tak to asi sama vieš :) ak nie tak hlavne pre ten príbeh. Samozrejeme hlavné postavy tam tiež čo-to majú do seba :) hlavne Dimitri. Proste sa mi páči štýl akým to je písané a samotné zápletky v deji sú suprové. Má to akciu, grády, romantiku :)
    5. upjs.student21@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. zdieľam na mojej nástenke na fb : http://www.facebook.com/miriama.dz

    OdpovědětVymazat
  16. 1) Freya
    2) Katka Freya
    3) Mezi nebem a zemí
    4) Momentálně na mě udělalo za poslední dobu největší dojem Pod nekonečnou oblohou, nejen že obálka je nádherná, ale z dystopií, co jsem zatím četla, se mi to líbilo nejvíc.
    5) Keny15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Roxanne
    Roxana Kubovská
    Ta první:)
    HP 7 četla jsem ho naposledy před rokem, ale myslím, že ji mám stále nejraději..
    roxana777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. 1. DominikaCouf
    2. Dominika Coufalová
    3. Všechny vypadají dobře, ale tak třeba Říši temnot (pak Mezi nebem a zemí a Bájná pečeť)
    4. Jane Eyre, protože je příběh velmi zamilovaný a idealistický
    5.xo-domissek-xo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. https://www.facebook.com/dominika.coufalova/posts/3887432244031

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní17.4.13

    1.Melissa
    2.Monika Blažková
    3.Mezi nebem a zemí mám doma jinak mi to je jedno :-)
    4.Hostitel - zatím jediná kniha u které jsem uronila slzu a je úžasná
    5.monicka.b@seznam.cz
    6.http://sobikova-knihovna.blogspot.cz/2013/04/soutez-do-155_17.html

    OdpovědětVymazat
  21. 1. kit731
    2. Sue Benes
    3. Těžké si vybrat, lákají mě všechny.
    4. Miluju spoustu knížek, ale nejvíce jsem si poslední dobou oblíbila sérii Shopaholic od Meg Cabot, protože... se ráda zasměji a některé situace jsou úplně, jako bych viděla sebe.
    5. mscak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 1. Meanril Thin
    2.Lucie Popelová
    3. Věk Magie
    4. Mám moc ráda Paní Jezera ze série Zaklínač. Je to krásně komplikované, od každého něco a velmi čtivé :).
    5. meanril@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. 1- Erný
    2- Anna Pavlíčková
    3- Tak třeba Mezi nebem a zemí :)
    4- Samozřejmě, že miluji všechny knihy, co čtu, ale teď se mi v srdci usadil jeden strašlivý doják. Je to kniha Before I Die od Jenny Downham, který u nás vyšla jako Ještě než umřu (myslím)). Důvod? Jednoduchý. Prostě mě zaujal jak děj, tak i styl psaní.. ale nejvíc se mnou zametl konec, kde jsem želvila posledních dvacet stran. :D
    5- andy.pavlicek@seznam.cz
    6- http://my-beloved-books.blogspot.cz/2012/11/probihajici-souteze.html

    OdpovědětVymazat
  24. Zdenka Němcová
    Mezi nebem a zemí
    Má nejoblíbenější kniha? Hm, no, v poslední době jsem četla Deník od Anny Frankové, což byla židovská dívka a deník si psala během druhé světové války. Velice dojemný příběh, v celé knížce se odráží vlastnosti a povaha teéto neobyčejné dívky- trochu naivní, tvrdohlavá, sebevědomá, hádavá a dobrá společnice, dá se tedy říct, že dokonalý příklad puberty. Nejsmutnější je konec deníku, kdy se Anne zamiluje do kluka, kterého předtím nenáviděla. On očividně cítí to samé, ale než se stihnou nějak intimně sblížit( i když o intimních věcech se v průběhu deníku vůbec nestydí mluvit), němci najdou jejich úkryt a dokážete si představit, co se asi stalo... Jediný, kdo z osmi ukrývaných přežil, byl Annin otec, který její Deník později vydal. Rozhodně doporučuju všem přečíst, ať už proto, že je to dojemný příběh se špatným koncem, příkladem, jak židé žili během druhé světové války nebo kvůli celkovému poznání atmosféry života v této době
    zdenda.nemcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1)patty nightdream
    2)Patty Crazybooks
    3)Mezi nebem a zemí
    4)Najviac sa mi páčila kniha za série Vesmír, t.j. Všechny barvy země. Aj obidva prvé diely boli super ale tento najviac mega. :) Syn. ♥ :P Dej, postavy, príbeh a ten koniec. Ach. Nemám slov. :)
    5)patricia527@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  26. 6) zdielam → https://twitter.com/xeniaPatt/status/328414455815888896
    patricia527@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  27. gfc:Julianna Bartova
    fb: Julia Žula Bartová
    vybrala by som si knihu Ríše temnot
    Milujem knihu Hostiteľ pretože je dokonalá. :)
    julkabartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ta Mezi nebem a zemí nevypadá špatně :)
    Moje nejoblíbenější kniha je My děti ze stanice ZOO.
    Přes GFC i FB sleduji jako Monika Indráková :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Kejtý Hlaváčková
    hlavackova.katerina@gmail.com
    Asi tu Říši temnot. :)
    Moje nejoblíbenější kníížka, to ti neřeknu, protože já míluju všechny knížky, co se mi líbí. Třeba Hunger Games, Řada nešťastných příhod od Lemonyho Snicketa a hrozně ráda mám Lassie :)) i když je to nehorázně smutný ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní30.4.13

    GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com
    FB Naty Vavreková
    Vybrala bych si Říši temnot..:))
    Nejoblíbenější kniha?Teď mě naprosto pohltily Hunger Games..Dřiv to byl Harry Potter a teď tohle.Ne že by se mi nějak zamlouvala hlavní hrdinka..Ta mi někdy příjde opravdu hloupá,ale ten celý příběh je geniální.Nemůžu odtrhnout oči.

    OdpovědětVymazat
  31. sleduju jako Alabell
    alca.vocelkova@gmail.com
    a brala bych mezi nebem a zemí
    nejradši mám asi Narcise a Goldmunda od Hesseho. trochu těžší, ale skvělá kniha.

    OdpovědětVymazat
  32. • katerina.kilianova@gmail.com
    • laurdes
    • Setkání s duchem
    • Jednu? To je vražda.. tak asi.. Ten, kdo stojí v koutě.. já nevím proč.. mohla jsem napsat cokoliv, já mám čuch na kvalitní fantasy - Hra, HP, Tetovaný, Jméno větru, Pán prstenů.. miluju Rudou jako rubín, mám jí dokonce i s podpisem..mohla jsem říct Rudou.. ale Charlie je taková srdcovka.. dá se u něj plakat a dá se u něj smát.. a v kombinaci s tím geniálním filmem s Hermi a Persoušem v hlavních rolích mi prostě tenhle příběh přirostl k srdíčku.. nedá se nic dělat :D

    • katerina.kilianova@gmail.com

    .. zkus si opravit tu šílenou hrubku - vÝtězové :D

    OdpovědětVymazat
  33. denisa.hartmannova@email.cz
    sleduju jako: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    Setkání s duchem

    Knížku bych ti asi nedoporučila jenom jednu, ale sérii knížek Roztomilé malé lhářky, v originále Pretty Little Liars

    OdpovědětVymazat
  34. 1. LiLy
    2. Lily Milka Pospíšilka
    3. Říše temnot
    4. Vybrala jsem si z těch mnoha knih - Andělské poselství naděje, po přečtení knihy jsem měla pocit, že všechno co uděám dopadne dobře :) a samozřejmě zážitky s anděly byly moc pěkné
    5. ladylilyen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. sdílím - https://www.facebook.com/lilyenka.pospisilka?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduju jako Bett Trojanová
    Fb- betinka trojanová
    betytrojan@seznam.cz
    kdybych vyhrála přála bych si asi tu Říši temnot :D
    Nejoblíbenějších knížek je spousta :D třeba hunger games, pretty little liars, On je fakt boží a další díly, dívka 15 a 16, Šprndy a koštata a další díly, dívčí parta... :D já vím je toho docela dost ale jí prosté knížky miluju :D

    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Sleduju jako James
    Fb jméno- eddie james
    asi Říši temnot
    Nesbo007@seznam.cz
    Líbil se mi Netopýr a hlavní postavou byl takovej nerudnej detektiv :) to mě bavilo

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Adrienne
    Facebook: Dada Baroková
    Mail: dada.barokova (at) trojversie.sk

    Plánujem si prečítať Setkání s duchem, znie to vtipne a milo. :)

    Mojou najobľúbenjšou knihou je asi Trinásty príbeh od Setterfieldovej - ak máš rada knižky (čo určite máš! :D), bude sa ti to páčiť (ak si to už teda náhodou nečítala :D). Alebo Meno vetra od Rothfussa - ak môžeš fantasy a Meno vetra si ešte nečítala, rozhodne to rýchlo naprav! :)

    OdpovědětVymazat
  39. A zdieľa na twitteri! :)

    https://twitter.com/Trojversie/status/331149154275446784

    OdpovědětVymazat
  40. 1. Dennikk
    2. Dennikk Denters
    3. ta Říše temnot nevypadá vůbec špatně :)
    4. líbila se mi třeba Terapie láskou, obdivuju Pata, že i když má problémy tak se nevzdává a jde si za svým cílem
    5. dennikk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. https://www.facebook.com/dennikk.denters

    OdpovědětVymazat
  42. Cherry
    Haňulka Hanny
    Nejvíc jsem zvědavá na další díl Říše temnot
    Hannyblue@seznam.cz
    Jednou z nich je Hostitel, je tu všechno co ke skvělé knize patří. Totálně mě vtáhla do děje :)


    OdpovědětVymazat
  43. FB - https://www.facebook.com/isabela.martiniova?ref=tn_tnmn

    OdpovědětVymazat
  44. sleduju,lajkuju:)
    nejspíš věk magie :)
    jana.doanova@gmail.com
    jednu?fuu to nedokážu:D tak největší srdcovky pro mě jsou série Harry Potter a Hunger Games,ale tak samostatný asi Dcera kostí a dýmu nebo Zavržený:)

    OdpovědětVymazat
  45. sleduji jako Anne
    fb: ann mary pospělinka
    ta Říše temnot vypadá pěkně :)
    nejvíc se mi zatím líbil Harry Potter, nic jiného co by mě tak bavilo jsem ještě nečetla
    email:anne4ever@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. sdíleno - https://www.facebook.com/ann.mary.18659041

    OdpovědětVymazat
  47. 1) Emillienka
    2) Míla Koníčková
    3) Říše temnot
    4) Nejradši mám Milý Johne, je prostě úžasná :))
    5) Emillienka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. 6) https://www.facebook.com/miloslava.konickova

    OdpovědětVymazat
  49. sleduju:Bety
    fb:Jíťa Šmídová
    miluju knihy od L.J.Smith, takže volba jasná - Říše temnot :)
    jedna z nejlepších je pro mě Stmívání (ať už jakýkoli díl), nejen proto že ji napsala skvělá autorka :), ale je to úžasný příběh velké lásky =) a to mám ráda
    email:BettyPrincess@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. sdíleno:https://www.facebook.com/jita.smidova.1

    OdpovědětVymazat
  51. 1* Silenta Weiss
    2* Favour at Books
    3* Mezi nebem a zemí - setkání s duchem
    4* Dříve bych rozhodně odpověděla Harryho Pottera. Ano, tahle série je nezapomenutelná a patří mezi ty nejlepší. V polsední době jsem ale přišla na chuť autorce Lauren Oliver, jejíž knihy miluju, naprosto! Série Delirium a Chvíle před koncem, nevím, která je lepší... tak Delirium, do téhle knihy jsem se zamilovala a proč? Laurenin styl je něco, co se jen tak nevidí. Píše úžasně lehce, poutavě, dojemně a já už se jen nedočkavě třesu na Requiem. Teď lobuju u mého okolí (čti negramotných spolužáků :D ) za to, aby si ji přečetli. S těžkým srdcem už jsem ji půjčila 4krát.
    5* lenkabila1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 6*http://favouratbooks.blogspot.cz/p/blog-page_1.html

      Vymazat
  52. Sleduji jako Mia, na facebooku jako Marie Pajerová. Přála bych si knihu Říše temno - černá magie, zní to opravdu zajímavě :) V poslední době na nějaké velké čtení kvůli škole nemám moc času, stíhám pouze povinnou četbu, ale opravdu mě nadchla Bílá nemoc od Karla Čapka. Ta knížka je napsaná opravdu výstižně a zajímavě, navíc přemýšlí nad velmi závažným problémem společnosti.

    mariepajerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. 1) hotovo
    2) Markéta Ševelová
    3) Mezi nebem a zemí.
    4) Miluji Spojení krve. Je to prostě perfektní knížka. Jedna z mála která mě začala bavit už první stránkou. není to taková ta knížka, kdy musíš čekat několik kapitol na trochu toho děje.
    5) makca.sevelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. http://margiesfunworld.blogspot.cz/2013/05/giveaway-https-laskou-ke-kniham.html

    OdpovědětVymazat
  55. 1. snoopy
    2. Adas Pospíšilek
    3. Říše temnot
    4. pro mě je zatím nejlepší knihou Harry Potter, protože je to absolutně fantastický příběh :)
    5. Snoopysmile@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. 6. https://www.facebook.com/adas.pospisilek

    OdpovědětVymazat
  57. 1) Crazy225
    2) Peťas Koňas
    3) asi tu říši temnot
    4) jsem fanoušek dobrodružných a fantasy knih, takže u mě nesmí chybět série Hraničářův učeň :)
    5) crazyadamsik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. 6) sdílim - https://www.facebook.com/patas.konas

    OdpovědětVymazat
  59. Anonymní12.5.13

    1, Jitka
    2, Jitka Fixova
    3, Mezi nebem a zemí
    4, Mika Waltari - Egypťan Sinuhet - tahle knížka mě naučila milovat knihy
    5, jitkafix@yahoo.com
    6, https://twitter.com/jithushka sdíleno na twitteru :)

    OdpovědětVymazat
  60. 1-Johnny
    2-Eda Pospíšil
    3-Říši temnot
    4-naposled jsem četl Dar vlka, a bylo to super, úplně mě to dostalo
    5-Johnnyed@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. 6-https://www.facebook.com/eda.popsisil

    OdpovědětVymazat
  62. 1)Sweet
    2)Anička Miláček
    3)Říše temnot :)
    4)Stmívání - super napínavá romantická knížka :)
    5)Sweetannesweet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. 6)https://www.facebook.com/anicka.sladka.7

    OdpovědětVymazat
  64. Anonymní13.5.13

    1,prime
    2,Jimmy Sýrový
    3,asi říše temnot
    4,pro mě je nej HP a Percy,skvělé čtení :))
    5,optimprime60@seznam.cz
    6,https://www.facebook.com/adam.syrovy.9

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. 1.Dominica
    2.Dominica Jaquelin
    3.Vek magie
    4.Je ťažké vybrať jednu knihu, medzi tie naj patrí určite Harry Potter celá sága pretože ten príbeh človeka jednoducho chytí za srdce, milujem knihu Hobbit, nedokázala som sa od nej odtrhúť, Hostiteľ je tiež úžasný a takisto Hry o život :)
    5.dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. zdielam tu: https://www.facebook.com/dominica.jaquelin/posts/165104873658261
    dominica078@gmail.com

    OdpovědětVymazat